estonski pouk in mokrisce

V torek, 27. 9. 2022 smo bili prvič pri estonskem pouku. Takšni so naši vtisi:

“Zame najbolj očitna je bila razlika, da imajo odmore dolge 10 minut in ne 5, malico pa imajo šele ob 12.25. Med odmori in tudi med poukom je raba telefona in ostale napredne tehnologije stalnica. Tehnologija jim razlago določene snovi velikokrat olajša ter spodbuja samostoj o iskanje informacij. Slaba stran tehnologije pa je, da so med odmori učenci, tudi nižji razredi osnovne šole, na telefonih in se med sebon skoraj da ne pogovarjajo. Presenetilo me je tudi dejstvo, da teste pri nekaterib predmetih lahko pišejo s pomočjo lastnih zapiskov.”

 “Všeč so mi velika okna v učilnicah. Razred mi ni deloval najbolj povezano. Predvidevam, da učitelji ne znajo angleško, saj se nobeden od njih ni pogovarjal z mano. Tudi gostiteljičini sošolci niso vzpostavili stika z mano, razen njenih najbližjih prijateljev, za katere moram reči, da so zelo prijazni. Pri urah matematike mi je bilo všeč, da delajo res počasi, da lahko vsi učenci sledijo.”

“Najbolj me je navdušila ura matematike, saj so dijaki razdlejeni v manjše skupine (do 10 dijakov) in se tako profesorica lahko posveti vsakemu posebaj, da res dobro razume snov.”“Nekateri profesorji kljub vsej tehnologiji še vedno pišejo na table s kredami. S tem tudi skrbijo za okolje, saj ne tiskajo testov. Učenci matematične naloge rešujejo na prazne liste, profesorica pa sproti napiše naloge na tablo. Takšnega načina ocenjevanja nisem pričakovala.”



“Dijaki se pri urah velikokrat obrnejo na tehnologijo. Pri matematiki smo se odpravili v računalniško učilnico, kjer so se dijaki lotili reševanja matematičnih problemov na računalnikih.”

Ogledali smo si kakerdaja, neke vrste močvirje. Predvsem zanimiva je bila voda, ki ji primanjkuje mineralov, zato pri pitju ne olajša žeje.