Projekt se je začel v oktobru 2019. Ime MEYE je sestavljeno iz začetnic: Mathematics in Early Years of Education / Matematika v zgodnjih letih izobraževanja. Nosilec projekta je bil CIPFP Faitanar (Španija) in njihovi glavni cilji so izboljšanje izobraževanja vzgojiteljev na področju matematike, razvoj inovativnih izdelkov (priročnik, zloženke, didaktični materiali … ) za vzgojitelje ter izboljšava sodelovanja med univerzami, srednjimi šolami in vrtci na področju načrtovanja dela v vrtcih. Ekipo profesorjev, ki sodelujemo v projektu sestavljamo koordinatorica Metka Krajnc Sevšek, učitelja matematike Tatjana Ravničan Ganzitti in Rok Lipnik ter učiteljica angleščine ter tujega jezika za otoke Laura Kerin Jevtič. Z januarjem 2020 se je priključila še Mateja Glušič Lenarčič. Za lekturo končnega izdelka – priročnika, je poskrbela Jasmina Temnik Kerš.
Poleg naše šole je bila v projekt vključena še Univerza v Valenciji, Univerza v Varšavi, ter Skupnost šol Marcelino Mesquita iz Portugalske.
Med 20. in 24. januarjem 2020 je pet izbranih dijakov (takrat so bili 3. letnik, sedaj pa so šolanje že zaključili): Ana Dušak, Dominik Klezin, Andraž Mlinar, Anamarija Prislan in Lola Sovič odšlo na Portugalsko. Obiskali so vrtec v kraju Cartaxo, opazovali delo vzgojiteljic (kako se matematični pojmi oblikujejo preko dnevne rutine ter v usmerjenih dejavnostih) ter v delavnicah pripravljali različne matematične dejavnosti. Naši vrtci ter tudi sam program predšolska vzgoja je po svoji vsebini daleč pred prakso v portugalskih in španskih vrtcih. Naše sodelovanje v projektu pomeni predstavitev dobre prakse, ki bi jo želeli Španci implementirati v vsakdanje življenje in delo v vrtcih.
Konec marca je nova ekipa dijakinj, ki so tudi že zaključile s šolanjem (Lara Skornšek, Maja Koželjnik, Aneja Šumah, Ajda Salobir, Eva Verblač, Neža Krajner) skupaj s profesoricama Tatjano Ravničan Ganzitti in Matejo Glušič Lenarčič obiskala Valencio. Tu so na obisku v španskih vrtcih že implementirali prve dejavnosti iz priročnika, ki bo končni produkt tega projekta.
V maju 2022 je bil pri nas zadnji del srečanj. Poleg zaključnega ustvarjanja priročnika, ki je preveden tudi v slovenščino in je brezplačno na voljo vsem vzgojiteljem, so ekipe obiskale Vrtec Zarja – enota Ringa Raja, kjer so ponovno izvajali matematično obarvane dejavnosti skozi usmerjeno igro kot tudi preko rutine. Za naše goste smo predvideli tudi obisk Hermanovega brloga, Techno parka in drevesno hišo. V četrtek, 12. 5. 2022 so obiskali Jamo Pekel in Ljubljano.
Skozi celoten projekt se kaže kako vsebinsko in organizacijsko prednjači organizacija in izvedba predšolske vzgoje v Sloveniji. Velikokrat se oziramo v tujino po primerih dobre prakse, a glede na izkušnje, ki smo jih pridobili v tem in drugih projektih, lahko mirno trdimo, da je Slovenija v samem vrhu. Vsekakor pa si moramo prizadevati, da bomo tako z izobraževanjem že na srednješolski ravni kot tudi na univerzitetni ter s pomočjo in podporo države tak standard tudi ohranili in nadgrajevali.