“6 dni, da Evropa zasije!”
Takole se glasi zapis na CMEPIUSovi spletni strani, kjer dodajajo še: “Namen Erasmus dni je z različnimi aktivnostmi doseči čim večje število ljudi, širiti pozitivne učinke programa Erasmus+ in ozavestiti pomen mednarodne mobilnosti, mednarodnega sodelovanja ter širjenja znanja, s katerim izboljšujemo kakovost izobraževanja.” Prvi Erasmus dan je bil v Celju organiziran v lanskem šolskem letu pod okriljem g. Gregorja Deleje in tako se je ekipa Erasmus koordinatoric odločila, da s tradicijo nadaljuje.
Letošnji Erasmus dan je potekal s predstavitvijo dobrih praks ter delavnicami, ki so naslavljale tako koordinatorje kot tudi ravnatelje. Odličen zaključek pa je predstavljal nagovor g. Thierrya Daugerona, menedžerja z dolgoletnimi izkušnjami, ki trenutno skrbi za programe in restavracijo na šoli “Hôtellerie Restauration Campus du Lac” ter na podružnici ugledne pariške šole FERRANDI PARIS Campus de Bordeaux”. Njegovo sporočilo je, da se dijaki (pa tudi profesorji) iz izmenjav in usposabljanj vrnejo spremenjeni, mi, koordinatorji, pa jih pri tem moramo spodbujati in podpirati.
Zbrali smo še nekaj izjav:
»Tisti, ki izvajajo Erasmus+ program, širijo dobre zgodbe, izmenjujejo pozitivne izkušnje in vse to so razlogi, zaradi katerih nam bo Evropa še naprej dajala finančna sredstva za izvajanje programa,« je povedala Urška Slapšak, predstavnica Centra Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS).
»Za prakso v tujini sem se odločila zaradi dobre izkušnje. Redko dobiš priložnost, da osvojiš takšna znanja in se naučiš živeti v drugi državi. Priporočila bi jo vsem, ki imajo radi novi izkušnje ali radi stopijo iz cone udobja,« je povedala naša dijakinja programa predšolska vzgoja z Gimnazije Celje – Center Mia Vozelj.
Petra Kotnik, učiteljica na Gimnaziji Lava, pa je dodala: »Ta program se mi zdi izvrsten za dijake, saj prinaša možnost širjenja splošne razgledanosti, dijakom z manj priložnostmi pa omogoča, da potujejo. Predvsem pa mladi s to izkušnjo pridobivajo čisto drugačna znanja, ki so pomembna za njihova življenja.«